Κώστας Χαλιορής

Υποψήφιος βουλευτής Φωκίδας με την Νέα Δημοκρατία

Στενός συνεργάτης της Ντόρας Μπακογιάννη είναι ο «τρίτος» του ψηφοδελτίου της ΝΔ. Ο Κωνσταντίνος Χαλιορής είναι νέο «αίμα» στα κοινά της περιοχής, καθώς για πρώτη φορά δοκιμάζει την τύχη του.
Έλκει την καταγωγή του από το Καστράκι Φωκίδας, ενώ ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Η υποψηφιότητά του ήταν πρόταση της
ΟΝΝΕΔ και θεωρείτο από μέρες ως επικρατέστερος.
Ο ίδιος φυσικά θα επιδιώξει να προσελκύσει το ενδιαφέρον νέων ανθρώπων και να εμφανιστεί ως αυτός που δινει διέξοδο στους δυσαρεστημένους από τη μεγάλη πόλωση που έχουν δημιουργήσει οι δυο συνυποψήφιοί του.
Αναλυτικά στο βιογραφικό του αναφέρονται τα εξής:
Γεννημένος στην Αθήνα το 1979 με καταγωγή από το Καστράκι της παραλίας Δωρίδας, στη Φωκίδα. Ζω στην Αθήνα όπου διατηρώ επιχείρηση. Οι σπουδές μου είναι συνυφασμένες με τις απαιτήσεις της επιχείρησης μου, είμαι πτυχιούχος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών και διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός τμήμα βιομηχανικών εγκαταστάσεων και βιομηχανικής παραγωγής. Η επιχείρηση μου δραστηριοποιείται στην κατασκευή και την εμπορία μεταλλικών εξαρτημάτων ακριβείας, με βασικό χαρακτηριστικό τις εξαγωγές.
Πιστεύω ότι η ουσιαστική ενασχόληση με τα κοινά, η συμμετοχή, δεν είναι μόνο χρέος και δικαίωμα κάθε ανθρώπου, αλλά ότι αποτελεί και βαθύτατη, ουσιαστική του ανάγκη. Η συμμετοχή μπορεί να οδηγήσει στην αυτοπραγμάτωση και στην εξέλιξη, τόσο ατομική όσο και συνολική, για όλη την κοινωνία. Με αυτό ως έμπνευση αποφάσισα να ασχοληθώ με την πολιτική και τα κοινά αναζητώντας την δική μου ευθύνη αλλά και την δυνατότητα να συμβάλλω στην δημιουργία καθημερινά, έμπρακτα, ρεαλιστικά, μίας καλύτερης πραγματικότητας. Η βαθιά πίστη μου στο χρέος του κάθε ανθρώπου να συμμετέχει, στον βαθμό που έχει την ευχέρεια, στο κοινωνικό γίγνεσθαι μου δίνει ενέργεια και έμπνευση να δραστηριοποιούμαι με πάθος και όραμα – σε μία εποχή που ο μεγάλος κίνδυνος για την χώρα δεν είναι άλλος παρά η συνειδητή απόφαση όλο και περισσότερων, και ειδικά νέων, να απέχουν. Έτσι λοιπόν από το 1998 είμαι μέλος της Τοπικής Οργάνωσης Νέας Δημοκρατίας Αγίου Σώστη, μέλος του συμβουλίου της Τοπικής Οργάνωσης Νέας Δημοκρατίας Αγίου Σώστη, Πρόεδρος Σχολικών Επιτροπών (Ε.Σ.Ε) του Δήμου Αθηναίων από τον Ιανουάριο του 2003. Την περίοδο 2011-2012 ήμουν Υπεύθυνος Οργανωτικού – Τομεάρχης στους νομούς Ημαθίας, Πιερίας, Φωκίδας και Καστοριάς, στους Δήμους Γλυφάδας, Αργυρούπολης – Ελληνικού και Παλαιού Φαλήρου καθώς και Υπεύθυνος ΜΜΕ στον νομό Αττικής. Τέλος είμαι μέλος του Επιστημονικού Ομίλου Νέων Πολιτικών Επιστημόνων (Ε.Ο.ΝΕ.Π.Ε) και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Συλλόγου Φοιτητών και Αποφοίτων Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΠΑ.ΣΥ.Φ.Δ.Ε.Ο).
Η συνεχής αγάπη για τον τόπο μου, με τις συχνές επαφές μου με την τοπική κοινωνία, με τους φορείς, με την γνώση των πραγματικών προβλημάτων αλλά και των προτερημάτων του τόπου μου. Σε συνδυασμό με την πείρα μου σε θέσεις δημόσιας διοίκησης και η βαθειά, επί τόπου γνώση του τρόπου λειτουργίας της σε συνδυασμό με την επαγγελματική μου εμπειρία και τις σπουδές μου, μου προσφέρουν ένα ισχυρό οπλοστάσιο για την ρεαλιστική αντιμετώπιση προβλημάτων και θεμάτων, αλλά και για την υλοποίηση συγκεκριμένων σχεδίων που θα δημιουργήσουν μια Φωκίδα του μέλλοντος όπως της αξίζει.

Έχοντας συνείδηση της πραγματικότητας, γνωρίζοντας πως τα πράγματα είναι δύσκολα, ότι η πολιτική αλλά και οι πολιτικοί δεν χαίρουν της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης του κοινωνικού συνόλου, παρόλα αυτά είμαι πεπεισμένος ότι με όραμα, με σκληρή δουλειά, με κοινή λογική, με πάθος, με μεθοδικότητα, με σχεδιασμό, με συνεργασία, πέρα από χρωματισμούς και «ομάδες», με ουσιαστική γνώση των θεμάτων, με ρεαλισμό αλλά και με πίστη στα όνειρα της νέας γενιάς σε συνδυασμό με την γνώση και την σοφία των μεγαλυτέρων, που είναι σαφώς απαραίτητη, για ένα καλύτερο αύριο για την Φωκίδα, που είναι όχι μόνο εφικτό, αλλά αναπόφευκτο.




Μήνυμα Κων/νου Χαλιορή υποψήφιου βουλευτή Φωκίδας με τη Νέα Δημοκρατία

Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη και σημαντική μέρα για μένα, καθώς για πρώτη φορά στέκομαι απέναντι σας, με μόνο σκοπό να γίνει ο τόπος μου καλύτερος, όπως και του αξίζει.

Ο Πρωθυπουργός και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, με τίμησε συμπεριλαμβάνοντας το όνομά μου στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό Φωκίδας. Έδειξε εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, δίνοντας μου την ευκαιρία να συνταχθώ μαζί του και μαζί σας σε αυτόν τον αγώνα για τον τόπο μας και για το αύριο της χώρας μας.

Είναι ιδιαίτερη η τιμή, συνάμα όμως και μεγάλη η ευθύνη, ώστε να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας.

Ας δημιουργήσουμε μαζί την Φωκίδα του αύριο.

Πιστεύω, ότι ο αγώνας που θα δοθεί θα βασίζεται στους κανόνες δεοντολογίας, που επιβάλλει μία προεκλογική περίοδος, αν και σύντομη, έχοντας ως βασική αρχή το σεβασμό στον πολίτη, σεβασμό σε εσάς.

Κωνσταντίνος Χαλιορής
Υποψήφιος Βουλευτής ΝΔ Νομού Φωκίδας